Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2008 05:46 - Джон Ф. Картър Втори
Автор: mochko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1708 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 14:05


Днес се разхождах по тротoара от дясната страна. Купих си нещо за ядене, за пиене и за пушене. Започнах с яденето - кренвирш с хляб, лютеница , майонеза, люта чушка и кисели краставички. След първото отхапване падна парче месо на земята. Много мазно и апетитно парчище беше. Това го установих още по време на падането, което продължи 2 секунди. Парчището беше дълго около 10 сантиметра, при положение, че целият кренвирш беше дълъг 7 сантиметра. Което ще рече, че цялата плънка е паднала, като при самото падане или след него се е добавило още 3 сантиметра месо. Това ме озадачи много, ще си призная. Наведох се бавно, много бавно, почти кадансово. Заради болката в  палеца на левия ми крак от вчера. Още се навеждах, когато заваля сняг. Не му обърнах внимание. Продължих да се навеждам. Болката беше изписана върху лицето ми. Това го видях не много добре, но все пак го видях,  защото на земята имаше отчупено странично огледало от автомобил. Загледах се в отражението. Беше размазано от току-що завалелия сняг. Съсредоточих се възможно най-силно да погледна образа си, като междувременно продължавах да се навеждам. Да, вече успях да се видя. И определено човекът в огледалото бях аз. Успокоих се. Продължих да се навеждам. Домогнах се до парчището. Беше непокътнато, но изстинало. Поставих го обратно в хлебчето, наместих киселите краставички и започнах да се изправям. Болката в крака се засилваше. Почти се бях изправил достатъчно за да продължа разходката си, когато забелязах сянка върху себе. Усетих, че някой ме гледа.  Леко се завъртях на 180 градуса и погледнах направо. Пред мен видях група дъртофелници, които ме зяпаха.  Бяха застанали по средата на улицата. Не мърдаха. Групата се състоеше от 20 човекоподобни. От всяка една раса и професия. Имаше китаец с цайси, късоглед пушач, кестеняв гимнастик, незадоволена фризьорка, провален футболист, кабинетна курва, изтънчен сервитьор, плешив норвежец, дебел предприемач, писателка с нисък тираж, културист на повикване, симпатична вещица, къдрав мелез, продавачка на бижута, облекчен пожарникар, малодушен рапер, дама с кученце, бразилски модел, охранен клошар и висока рокерка. Гледаха ме супер втренчено и невъзпитано. Близо 20 минути ме гледаха без да отместят поглед. И аз ги гледах.
Зачудих се колко време ще продължи тази  п с и х о л о г и ч е с к а  война между мен и тях..... ...

- Вие, мистър Картър, взимате ли тази жена за своя съпруга?......... Мистър Картър?
- Джон... Свещеникът ти зададе въпрос! Джон.! Д Ж О Н!. ДЖОН ФИТЦДЖЕРАЛД КАРТЪР ВТОРИ!?... ..

......



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. allbi - :)))
09.12.2008 10:35
И кво стана с парчището месО ?
Поздрав и добре дошъл !!!
цитирай
2. mochko - Беше..
09.12.2008 18:13
Почти като брака - много вкусно, но със съмнително съдържание!

поздрави.
цитирай
3. allbi - не знам от опит ли говориш за брака
10.12.2008 01:27
ама не съм съгласна...
моя си ми е почти на 20 години и си ми е сладък...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mochko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33082
Постинги: 5
Коментари: 26
Гласове: 385
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930